mia-

Direktlänk till inlägg 11 november 2010

Torsdag V1

Av Mia - 11 november 2010 17:46

Ytterigare en bra dag. Är tok nöjd med mig själv.


Har hållt nere kcal intaget till under 1000 på en dag.     Ojoj... Jag fattar det knappt själv.


Idag har jag haft tvättstugan och tränat på dansmattan i 30 minuter. Idag känns det verkligen i kroppen att jag har tränat i veckan.

Träningsvärk ja.. men den kunde vara värre. Men det känns i hela kroppen så det är ju bra.


Imorgon blir det nog badhuset på fm. Simma och gå på vattengympa.

Sedan blir det att sova ska jobba hela helgen + måndag.

Vet inte hur mycket träning jag ska lägga in i helgen? Beror väl lite på hur jag sover. Men det vore ju bra o iallafall komma iväg o simma en stund. Jaja det visar sig..


Nu drömmer jag till o med om träning. Jag har blitt knäpp!


Avslutar med FAN VAD JAG ÄRA BRA!!!!!   

 
 
Ingen bild

Kajsa

11 november 2010 18:15

JA, DET ÄR DU!

 
Ingen bild

Heike

11 november 2010 18:39

Drömmer om träning...du det där känner jag igen...:) det är så det börjar......vi kanske orkar ta en promenad i helgen ?? kram

Mia

12 november 2010 12:42

Ja det tycker jag. Det skulle vara mycket trevligt.

 
Ingen bild

Cristin

11 november 2010 23:30

Du är superduktig!!! Kör hårt!!!

Mia

12 november 2010 12:43

Tack. Precis vad jag behövde höra idag...
Det är lite tungt idag. Men nu fick jag lite mer energi...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mia - 7 mars 2013 13:29

Klädpaket storlek 50/52 Grön kortärmad 2 stjortor en vit en svart en beige tröja en grå tröja med 3/4 ärm ett par rebook träningsbyxor svarta ett par röhnisch träningsbyxor svarta med rosa detaljer ett par vita leggings   200 eller ...

Av Mia - 26 februari 2013 07:22

Såååå underbart skönt med sovmorgon. Fick sova ända till 6.40. Barnet var lite seg upp men jag längtar efter en underbar dag. Ska strax gå ut och morgonfodra hästarna. Sedan blir det lite stallpyssel. När Sofia kommer tillbaka från stan ska vi u...

Av Mia - 25 februari 2013 16:10

Ja då sitter man här i trappen igen. Tror att jag ska vadera detta trappsteg så det blir extra skönt att sitta på. Tur att det är kanon utsikt här ifrån iallafall. Sitter och tittar ut över stallet och väntar på att få se när Elise och Sweet ska...

Av Mia - 24 februari 2013 17:50

Har som sagt jobbat hela helgen. Men den har vart riktigt bra iallafall. Har kanon arbetskamrater som förgyller dagarna. Sedan har jag vart i stallet och myst med damerna. Igår var första gången Fresa markerat att hon blev trött och inte orkade...

Av Mia - 22 februari 2013 19:31

Idag har det vart verkliga toppar och dalar med bredbandet. Hade toppen motagning i soffan tidigare i kväll. Så jag lyckades se på film såååå nice. Nu ville de inte vara med alls så ny sitter jag i trappen och ser ut över gården. Hästarna är nattad...

Presentation


Livet runt Mia och alla hästarna

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards